Bara för att fortsätta en jävligt bra dag....

Shit!! Jag kan lova att bara för att göra den här jävla dan bättre, så har telefonhelvetet lagt av!
Jag skojjar inte!  D:

Idag är en sån här dag då man bara skulle ha stannat kvar i sängen när klockan ringde och inte gått upp förren imorgon. Allt bara skiter sig!

Nej, nu lägger jag ner skiten! Nu ska jag bara ta det lungt, kanske läsa en bra bok, lyssna på schysst musik, kolla på TV och prata med kompisar som älskar mig.
Känner att jag behöver det! Orkar inget mer nu!


Amanda

Kommentarer
Postat av: Charlie

Sorry att jag inte har haft i rätt simkort idag! Men jag älskar dig Amanda, lovar! <3

2010-02-05 @ 00:12:06
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0