Vad hände med mitt Svenska sommarväder??

Vad hände med det svenska sommarvädret så det var max 20 grader varmt och det blåste??
Nuförtiden är det ca 30 grader i skuggan!!! Man vill inte ens tänka på hur varmt det är i solen...
Har idag varit på en jättemysig födelsedags picknick. Tack Sarah, och grattis så här en dag i efterskott.
Vi var ett gäng av Sarahs tjejkompisar som satt nere vis vattnet och hade det roligt och pratade. Skitmysigt!

Fick ett telefonsamtal igår från en nära kompis som precis hade fyllt 17, och som skulle ha tjejmiddag igårkväll. SÅ hon frågade om jag ville komma och träffa alla hennes kompisar, för hon hade tydligen snackat om mig med sina kompisar, och de tyckte att jag verkade skön!! XD
Kan ni tänka er?? ;-)
I.a.f. så hade en av famlijerna jag brukar sitta barnvakt åt ringt mig dagen innan och fågat om jag var ledig. Jag hade ju självklart avarat ja, men vi hade inte bestämt någonting absolut, så det var fortfarande tvekande från deras sida om de verkligen behövde hjälp.
Asbra tänkte jag, de behöver ingen hjälp, och så kan jag gå på min kompis fest. Men jag ringde och dubbelkollade om de behövde hjälp, och självklart så behöver de hjälp.
I can never catch a break!! :-(
Så det hela slutade självklart med att jag satt barnvakt igår och missade min kompis fest. Men nu har vi bestämt att vi ska ut ock äta när skolan har slutat istället!! Yay!  :D

Jag höll dessutom på att skriva mitt fördjupningsarbete i kemi B, som man måste skriva, annars får man inte godkänt, igår. Jag skulle bara skriva rent skiten igår, och jag började när barnen var i säng vid 19.15 tills det att föräldrarna kom hem igår vid 00.45. Jag höll på i 5½ timma!!! :-O
Det är absurt, det var ju bara renskrivningen. Kan ni tänka er vad insamlingen och översättningen av information har tagit??
Men så när jag blev färdig med skiten imorse, och insåg att det blev 8 sidor så tänkte jag bara;
In Your FACE!!

Hennes min kommer att vara obetalbar när hon öppnar filen med mitt arbete. Haha.
Hoppas att er helg varit lika kul som min! ;-)

Grattis Annika och Sarah på era födelsedagar, och grattis på Mors-dag till alla mammor.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0