Bränd....

Satt ute i solen idag och pluggade, för det var strålande solsken och verkligen härligt.
Men så nu när jag kommit hem och kollade på mina axlar och armar, så ser jag att jag självklart har bränt mig.
Är det inte typsikt....
Och eftersom jag bränner mig lätt, och aldrig blir brun, utan snarare röd, så kommer jag att gå omkring med en sönderbränd kräftröd axel i skolan imorgon, eftersom jag satt på ett sånt sätt så att jag inte brände vänsteraxeln.
Blir livet bättre??
Så nu känner jag att jag kommer att ha ett par dagar framför mig med kylande aloevera kräm för att dämpa min fina röda färg.
Att man dessutom inte kan ha något som ligger och trycker över axeln är egentligen bara ett extra plus i kanten.....
Hoppas att ingen annan bränt sig....

Amanda

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jodu, stackars människa. Det såg inte alls roligt ut din axel. D:

2009-05-26 @ 18:33:40
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0