Sommarjobb!

Har efter en lång harang igår från mamma, sökt sommarjobb som en besatt.
Jag har inom loppet av 12 timmar fått en jobbintervju med ett provjobbstillfälle, och varit på en jobbintervju och har även där ett provjobbstillfälle. Jobbintervjun jag var på är för ett jobb som ligger 5 minuter med cykel hemifrån! Jag har även pratat med en familj som sökte en barnflicka under sommaren, och de verkade intresserade.
Jag fortsatte även att söka andra jobb, och jag fortsätter tills jag har något fast.
Jag ska dessutom jobba gratis för mamma på Digi Girlz. Det är en IT utbildning för tjejer som skall börja 8:an eller 9:an.
Jag skall dessutom med mamma till Almedalen vecka 28 och till Tellberg Forum 24-28/6. Speciellt Tellberg Forum. Det ser jag verkligen fram emot.
Sommaren kommer nog att bli ganska bra ändå, fastän EP-valet inte gick så bra, vilket är synd.
Och Pirat Partiet. Få mig inte att starta på det ämnet. Jag blir upprörd varje gång jag tänker på det.
Men det är inte mycket att göra åt det nu.
Jag ska däremot personvalskampanja inför nästa val. Vi ska komma igen och ta hem riksdagsvalet!
Rösta på mig nästa år!

Amanda

Kommentarer
Postat av: gabbi

vi måste snakca!!

2009-06-11 @ 16:09:10
URL: http://ngtnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0