Sommarjobb någon??

Har idag varit och provjobbat för andra gången, som servitris nere på Lilla Hantverkaren. Det är kul, men sjukt jobbigt!!
För att dessutom göra ännu bättre intryck på mina framtida arbetsgivare, så hällde jag självklart dricka på en tjej som jag skulle servera! Är det inte typiskt??
Jaja, de sa bara till mig att det är sånt som händer. Men det hade ju fortfarande kännts bättre om man inte hade gjort det.
Att jag dessutom är ute och provjobbar så sent, är  för att jag är lite seg i starten!  Men vem är inte det?? ;-)
Måste, om jag får jobbet köpa nya skor, för gud nåde den som inte har svarta skor som servitris. Skorna får inte vara vita. Nej, de måste vara svarta. Jag förstår bara inte varför det är så himla viktigt! Jag vet att enhetlighet är fint, men snälla. Jag har helt nya, vita, fina skor.
De är KRITVITA for god's sake!!
Men jaja, får roa mig med att köpa nya skor och nya byxor. Yippie! NOT!
Men i alla fall, ska gå och sova nu. Hoppas att ni också ska jobba!!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0