I Göteborg

Är i Göteborg!!! Ska bo hos min kusin i några dagar. Ska bli så himla roligt!
Men resan ned hit var inte  att leka med. Jag satt på en buss i 8 timmar för att komma hit! Den stod dessutom helt still under ca 30 minuter för att vi satt fast vid ett ställe där de utförde vägarbete. Tjoho!!

Har dessutom nu på morgonen varit i kyrkan för att min yngre kusin konfirmerade sig! Det var såååå himla varmt!
Så vid 11 när konfirmationsgudstjänsten började så fick jag ett telefonsamtal från pappa som jag tryckta bort. Jag svär, 2 sekunder senare får jag ett sms som säger åt mig att gå upp, på vilket jag snabbt skickar ett ganska bryskt svar; Jag är i kyrkan!
Hehe! :d

Nej men i alla fall. Vill bara säga tack till Charlie som skickade mig ett underbart vykort från Cambridge! Tack!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Charlie

Göteborg!!! D: Mig vill oxå! >__<



Haha, varsågod! :D



Kram

2009-07-12 @ 16:53:44
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0